Blogu' meu...

miercuri, 10 noiembrie 2010

Provocare – cu ce am putea inlocui “La multi ani!”?

Ma gandeam si sa trimit si eu doua sau trei mesaje catre oameni ce poarta numele de Gabriel ori Mihaela. Doar ca nu vreau “La multi ani!”, mi se pare ca nu se potriveste de niciun fel sa iti doresc multi ani fericiti in ziua ta de nume. Nu ca nu nu mi-as dori sa-ti vad moaca si peste 30 de ani, insa urarea respectiva e standard pentru zilele de nastere.
Asadar, ce urare am putea gasi sau inventa pentru zilele de nume? Pe langa sanatate, fericire si multi bani (apropo, daca zic sa fie fericit, nu inseamna implicit ca e si sanatos? adica ati vazut bolnavi cu adevarat fericiti?!), clasicele, sa gasim asa un grup de 3, 4, 5 cuvinte ce ar merge pentru zilele astea. Hai sa schimbam noi gaura la covrig. Ca putem, ca ne jucam, ca ne punem mintea de internauti destepti ce suntem la contributie.
“Striga-ti-as numele si la anu’!” ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu